Brev:
Væske, behov og beregning
1. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Væske, behov og beregning
Kære Helen
Ang. væskeindtag, skal man så medregne det væske der indgår i maden, feks øllebrød lavet på 150 ml vand og 50 ml mme = 200 ml væske?
Jeg har modtaget din bog og til den skal du have mange tak. Jeg ville ønske jeg havde haft den fra Sophus var nyfødt. Den er nem at gå til og den giver en fornuftig forklaring på hvilke situationer man kan forvente sig af det lille barn gennem deres udvikling.
Sidst men ikke mindst er jeg jo stor tilhænger af din omsorgsfulde tilgang til det lille barn. Det at lade barnet ligge og græde er naturstridigt i mit univers og jeg kommer aldrig til det!! Men at læse at du ud fra faglig vurdering er enig i min antalelse skaber ro i mit sind og jeg følger min mavefornemmelse meget mere nu, hvor jeg har lært dig at kende!
Nu bør du så lave en bog om kost ;)....du er jo den bedste til at vejlede på området.
Kærlig Hilsen
Pernille